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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorMontero Aguirre, Paula Elizabeth-
dc.contributor.authorGuerrero, Daniel-
dc.date.accessioned2016-03-04T21:29:30Z-
dc.date.available2016-03-04T21:29:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationFacultad de Ingenieríaes_ES
dc.identifier.issnIG.TUR-
dc.identifier.urihttp://dspace.unach.edu.ec/handle/51000/552-
dc.descriptionOf last years the world has suffered a series of changes, especially in regards to the practices of business. The customers have become a source of information on the quality of the product and of the service instead of being only the productive and services companies' objective. Plans of short reach to supply the customer's needs, keeping off the simultaneous efforts become elaborate at the hotel companies that does our unpublished work because silver-plates him a joint action that benefits the whole the tourist sector. The mission no longer involves to be better than the competition, the mission now is excellence. The evaluation theoretic and practical of the tourist activity in the provinces, the experiences of preceding investigations validated at this field and the knowledge of the concrete conditions the tourist activity develops in and in specific the hotel sector, they have allowed in the context of this investigation proposing an operational model and presenting an united strategy for the step of use for the hotel companies.es_ES
dc.description.abstractEn los últimos años el mundo ha sufrido una serie de cambios, especialmente en lo que respecta a las prácticas de los negocios. Los clientes se han convertido en una fuente de información sobre la calidad del producto y del servicio en lugar de ser únicamente el objetivo de consumo de productos y de servicios. Las empresas hoteleras deben elaborar planes de corto alcance para satisfacer las necesidades del cliente, aislando los esfuerzos simultáneos lo que hace a nuestro trabajo inédito pues se platea una acción conjunta que beneficie a todo el sector turístico de la localidad. La misión ya no consiste en ser mejores que la competencia, la misión ahora es la excelencia.es_ES
dc.description.sponsorshipUNACH, Sede Ecuador.es_ES
dc.format.extent340p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherRiobamba: Universidad Nacional de Chimborazo, 2011.es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectEmpresases_ES
dc.subjectTurismoes_ES
dc.titleModelo de Gestión del Sector Hotelero para la Asociación de Hoteleros de Chimborazo - Ahotech.es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Aparece en las colecciones: Tesis - Ingeniería Gestión Turística y Hotelera

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