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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorPacheco, Hector-
dc.contributor.authorLópez Obregón, Oscar Santiago-
dc.date.accessioned2016-03-04T16:53:59Z-
dc.date.available2016-03-04T16:53:59Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationFacultad de Ingenieríaes_ES
dc.identifier.issnIG.TUR-
dc.identifier.urihttp://dspace.unach.edu.ec/handle/51000/512-
dc.descriptionThe Inn “Quinta Aidita” during the time that have been on the market doesn’t have an improvement plan for tourism services offered, to contribute in the management of market, which was led to the wishes and needs of the tourists have not been fully satisfied. In the present investigations has used the prescriptive and experimental method as it has verified the quality of tourist services are there in The Inn “Quinta Aidita” to complete the improvement of these services through a survey of local tourists and employees in addition to direct interviews to the administrator. The interviews and survey, made know that The Inn “Quinta Aidita” , there are administrative failures by not having a structural and functional organization, therefore there is not designation of roles in the organization, there is not improvement strategies in the services offered, employees are unclear about their duties and they don’t have a motivation on the part of management, the tourists said that they like the tourist services offered by the Inn, but need to improve them.es_ES
dc.description.abstractLa hostería “Quinta Aidita” durante el tiempo que tiene en el mercado no dispone de un Plan de Mejoramiento para los servicios turísticos ofertados, para que contribuya en la gestión de mercado, lo que ha ocasionado que los deseos y necesidades de los turistas no hayan sido satisfechas completamente. En la presente investigación se ha empleado el método descriptivo y experimental ya que se ha verificado la calidad de servicios turísticos con los que cuenta la Hostería “Quinta Aidita”, para completarlo con el mejoramiento de estos servicios mediante una encuesta a los turistas locales y los empleados, además una entrevista dirigida al administrador.es_ES
dc.description.sponsorshipUNACH, Sede Ecuador.es_ES
dc.format.extent232p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherRiobamba: Universidad Nacional de Chimborazo, 2010.es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectServicioses_ES
dc.subjectHosteríaes_ES
dc.titlePlan de Mejoramiento para los Servicios Ofertados en la "QUINTA AIDITA" del Cantón Guano.es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Aparece en las colecciones: Tesis - Ingeniería Gestión Turística y Hotelera

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