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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorBasantes, Rene-
dc.contributor.authorChariguamán Tustón, Diana Lizeth-
dc.date.accessioned2017-11-14T13:55:38Z-
dc.date.available2017-11-14T13:55:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationFacultad de Ciencias Políticas y Administrativases_ES
dc.identifier.issnFCP-ING-COM-
dc.identifier.urihttp://dspace.unach.edu.ec/handle/51000/4357-
dc.descriptionThe objective of this research is focused to improve the customer service in the corporate image of the transport company COTRANSEPTUR in the Puyo city in some aspects, based on the importance of generating competitive improvements at the organization level starting from the incorporation of added value to each activity to be performed by the human resource which is linked to the staging of the branding business which is associated with increasing the possibilities of competition within the Puyo market. The great impact of owning corporate branding as a letter of introduction to clients. Both occasions and headlines, and the sustainable environment at an economic and financial information that it produces. The present investigation is constituted by four chapters, the same that are developed next: Fist chapter: It is composed by the Referential framework, in which it integrates the approach of the problem, formulation of the problem, general objective and specific objectives, and justification. Chapter two: It consists of the theoretical framework; it contains background an theoretical foundation together the first unit includes an overview of the company, second unit refers to customer service and finally the third unit with regard to corporate image. Third Chapter: the methods used for this investigation, the type of research used, the processing of the information, the analysis and interpretation of results and the verification of the hypothesis are detailed. Fourth Chapter: It is composed of the conclusions and recommendations of the research, finally it will be possible to show result to the problematic raised at the beginning of the investigation.es_ES
dc.description.abstractEl siguiente trabajo se refiera a: El servicio al cliente en la imagen corporativa de la compañía de transporte escolar COTRANSEPTUR de la ciudad de Puyo: Periodo 2017. La investigación está constituida por cuatro capítulos, el mismo que se desarrollan a continuación: Primer capítulo: Está Compuesto por el marco Referencial, en el cual integra el planteamiento del problema, formulación del problema, objetivo general y objetivos específicos, y la justificación. Segundo Capítulo: Consta del marco teórico, mismo que contiene antecedentes y la fundamentación teórica, conjuntamente la primera unidad que abarca las generalidades de la empresa, segunda unidad se refiere al servicio al cliente y finalmente la tercera unidad lo que respecta a la imagen corporativa. Tercer Capítulo: Se detallan los métodos que se utilizaron para la presente investigación, el tipo de investigación utilizada, el procesamiento de la información, el análisis e interpretación de resultados y la comprobación de la hipótesis. Cuarto Capítulo: Está Compuesto por las conclusiones y recomendaciones de la investigación, finalmente se podrá evidenciar los resultados a la problemática planteada al inicio de la investigación.es_ES
dc.description.sponsorshipUNACH,Sede Ecuadores_ES
dc.format.extent54p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad Nacional de Chimborazo,2017es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectAtención al clientees_ES
dc.subjectBienes_ES
dc.subjectConsumidores_ES
dc.subjectClienteses_ES
dc.titleEl servicio al cliente en la imagen corporativa de la compañía de transporte escolar cotranseptur de la ciudad de Puyo: periodo 2017.es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Aparece en las colecciones: Tesis - Ingeniería Comercial

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